Tvorba virtuálních světů

B232 - Letní 23/24

Tvorba virtuálních světů - B0B39TVS

Kredity 4
Semestry letní
Zakončení klasifikovaný zápočet
Jazyk výuky čeština
Rozsah výuky 2P+4L+18D
Anotace
Tvorba VR světa v Unreal Engine 5.
-- tba
Cíle studia
Žádná data.
Osnovy přednášek
1. Pracovní proces tvorby VR scény (basic workflow). Struktura prostředí a toky informací uvnitř UE5. Popis nástrojů prostředí. Tvorba jednoduché scény a práce s materiály, texturami, videem a zvuky.
2. Řízení procesů ve scéně pomocí interního vizuálního jazyka blueprints. Animace. Nástroje pro interakci. Zpracování událostí.
3. Práce se světly, kamerou, nastavení renderingu. Pokročilé techniky animace - fyzikální simulace, animace řízené vnějším vstupem.
4. Rozhraní pro C++. Vývoj pluginu pro přidání nové funkce. Export pro vybrané platformy - desktop, Android, HTML5.
Osnovy cvičení
Žádná data.
Literatura
Steven M. LaValle - Virtual Reality, Cambridge University Press 2019

Mitch McCaffrey, Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4 (Game Design) 1st Edition, Addison-Wesley Professional; 1 edition (February 16, 2017)
Požadavky
chuť si zkusit vytvořit VR svět a věnovat tomu trochu svého času