Moodle FEL ČVUT
Tvorba virtuálních světů
B242 - Letní 24/25
Tvorba virtuálních světů - B0B39TVS
Kredity | 4 |
Semestry | letní |
Zakončení | Klasifikovaný zápočet |
Jazyk výuky | čeština |
Rozsah výuky | 2BP+4BL+18D |
Anotace
Tvorba VR světa v Unreal Engine 5.
-- tba
-- tba
Cíle studia
None
Osnovy přednášek
1. Pracovní proces tvorby VR scény (basic workflow). Struktura prostředí a toky informací uvnitř UE5. Popis nástrojů prostředí. Tvorba jednoduché scény a práce s materiály, texturami, videem a zvuky.
2. Řízení procesů ve scéně pomocí interního vizuálního jazyka blueprints. Animace. Nástroje pro interakci. Zpracování událostí.
3. Práce se světly, kamerou, nastavení renderingu. Pokročilé techniky animace - fyzikální simulace, animace řízené vnějším vstupem.
4. Rozhraní pro C++. Vývoj pluginu pro přidání nové funkce. Export pro vybrané platformy - desktop, Android, HTML5.
2. Řízení procesů ve scéně pomocí interního vizuálního jazyka blueprints. Animace. Nástroje pro interakci. Zpracování událostí.
3. Práce se světly, kamerou, nastavení renderingu. Pokročilé techniky animace - fyzikální simulace, animace řízené vnějším vstupem.
4. Rozhraní pro C++. Vývoj pluginu pro přidání nové funkce. Export pro vybrané platformy - desktop, Android, HTML5.
Osnovy cvičení
None
Literatura
Steven M. LaValle - Virtual Reality, Cambridge University Press 2019
Mitch McCaffrey, Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4 (Game Design) 1st Edition, Addison-Wesley Professional; 1 edition (February 16, 2017)
Mitch McCaffrey, Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4 (Game Design) 1st Edition, Addison-Wesley Professional; 1 edition (February 16, 2017)
Požadavky
chuť si zkusit vytvořit VR svět a věnovat tomu trochu svého času