Osnova témat

  • Obecné informace

    • Sylabus předmětu.
    • Konzultace po dohodě.

  • Aktuality

    • Informace o zápočtu a zkoušce naleznete v sekci Pravidla.
    • V případě onemocnění nebo karantény sledujte natočené přednášky v sekci Přednáška a počítejte příklady ze sekce Cvičení.

  • Literatura

    • M. S. Bazaraa, H. D. Sherali, C. M. Shetty: Nonlinear Programming, Wiley, Hoboken, 2006.
    • O. Došlý: Základy konvexní analýzy a optimalizace v ℝⁿ, Masarykova Univerzita, Brno, 2005.
    • J. Matoušek: Lineární programování.
    • M. Maschler, E. Solan, S. Zamir: Game Theory, Cambridge University Press, Cambridge, 2017.
    • M. DeVos, D. A. Kent: Game Theory, AMS, Providence, 2016.
  • Pravidla

    Níže uvedená pravidla platí za předpokladu standardní kontaktní výuky. V případě omezení  nebo zrušení kontaktní výuky budou pravidla odpovídajícím způsobem změněna.

    Zápočet

    • Zápočet se uděluje za aktivní účast na cvičeních.

    Zkouška

    • Nutnou podmínkou pro složení zkoušky je získání zápočtu.
    • Zkouška se skládá z písemné a ústní části. Obě části jsou povinné.
    • Písemná část zkoušky obsahuje čtyři příklady, trvá 90 minut a je z ní možné získat maximálně 50 bodů. Pro úspěšné složení zkoušky je nutné získat z písemné části alespoň 25 bodů.
    • Ústní část zkoušky je zaměřena na teorii a je z ní možné získat maximálně 50 bodů.
    • Zkouší se látka probíraná na přednáškách a cvičeních.
    • Vzorové zadání písemné části je zde.
  • Přednášky

  • Cvičení

  • Videopřednášky