Optimalizace a teorie her
A8B01OGTOsnova témat
-
- Sylabus předmětu.
- Konzultace po dohodě.
-
- M. S. Bazaraa, H. D. Sherali, C. M. Shetty: Nonlinear Programming, Wiley, Hoboken, 2006.
- O. Došlý: Základy konvexní analýzy a optimalizace v ℝⁿ, Masarykova Univerzita, Brno, 2005.
- J. Matoušek: Lineární programování.
- M. Maschler, E. Solan, S. Zamir: Game Theory, Cambridge University Press, Cambridge, 2017.
- M. DeVos, D. A. Kent: Game Theory, AMS, Providence, 2016.
-
Níže uvedená pravidla platí za předpokladu standardní kontaktní výuky. V případě omezení nebo zrušení kontaktní výuky budou pravidla odpovídajícím způsobem změněna.
Zápočet
- Zápočet se uděluje za aktivní účast na cvičeních.
Zkouška
- Nutnou podmínkou pro složení zkoušky je získání zápočtu.
- Zkouška se skládá z písemné a ústní části. Obě části jsou povinné.
- Písemná část zkoušky obsahuje čtyři příklady, trvá 90 minut a je z ní možné získat maximálně 50 bodů.
- Pro úspěšné složení zkoušky je nutné získat z písemné části alespoň 25 bodů.
- Ústní část zkoušky je zaměřena na teorii a je z ní možné získat maximálně 50 bodů.
- Zkouší se látka probíraná na přednáškách a cvičeních.
- Vzorové zadání písemné části je zde.
- Je-li bodový zisk z písemné části ostře menší než 25, je zkouška hodnocena klasifikačním stupněm F. V opačném případě je výsledná známka ze zkoušky určena na základě součtu bodů z písemné části (max. 50 bodů) a bodů z ústní části (max. 50 bodů) podle následující stupnice:
Body Hodnocení 100-90 A (výborně) 89-80 B (velmi dobře) 79-70 C (dobře) 69-60 D (uspokojivě) 59-50 E (dostatečně) 49-0 F (nedostatečně) -