Osnova témat

  • Obecné informace

    • Sylabus předmětu.
    • Konzultace po dohodě.

  • Literatura

    • M. S. Bazaraa, H. D. Sherali, C. M. Shetty: Nonlinear Programming, Wiley, Hoboken, 2006.
    • O. Došlý: Základy konvexní analýzy a optimalizace v ℝⁿ, Masarykova Univerzita, Brno, 2005.
    • J. Matoušek: Lineární programování.
    • M. Maschler, E. Solan, S. Zamir: Game Theory, Cambridge University Press, Cambridge, 2017.
    • M. DeVos, D. A. Kent: Game Theory, AMS, Providence, 2016.
  • Pravidla

    Níže uvedená pravidla platí za předpokladu standardní kontaktní výuky. V případě omezení  nebo zrušení kontaktní výuky budou pravidla odpovídajícím způsobem změněna.

    Zápočet

    • Zápočet se uděluje za aktivní účast na cvičeních.

    Zkouška

    • Nutnou podmínkou pro složení zkoušky je získání zápočtu.
    • Zkouška se skládá z písemné a ústní části. Obě části jsou povinné.
    • Písemná část zkoušky obsahuje čtyři příklady, trvá 90 minut a je z ní možné získat maximálně 50 bodů. 
    • Pro úspěšné složení zkoušky je nutné získat z písemné části alespoň 25 bodů.
    • Ústní část zkoušky je zaměřena na teorii a je z ní možné získat maximálně 50 bodů.
    • Zkouší se látka probíraná na přednáškách a cvičeních.
    • Vzorové zadání písemné části je zde.
    • Je-li bodový zisk z písemné části ostře menší než 25, je zkouška hodnocena klasifikačním stupněm F. V opačném případě je výsledná známka ze zkoušky určena na základě součtu bodů z písemné části (max. 50 bodů) a bodů z ústní části (max. 50 bodů) podle následující stupnice:


    BodyHodnocení
    100-90A (výborně)
    89-80B (velmi dobře)
    79-70C (dobře)
    69-60D (uspokojivě)
    59-50E (dostatečně)
    49-0F (nedostatečně)


  • Přednášky

  • Cvičení

  • Videopřednášky